dimecres, 8 de maig de 2013

Una altra Mar és Possible



-La vida no em va preparar per a certes coses. Altres, en canvi, les he anat perdent pel camí, i cada dia es constata com de difícil serà recuperar-les, car queda ja cada poc temps, cada vegada menys temps. Tinc un quadern blau sobre el qual un dia m'agradaria escriure. Tinc un altre quadern roig on vaig prenent nota, acuradament i amb lletra cada cop més petita, de cada una de les hores perdudes dels darrers funestos mesos. El quadern roig, quan arribe el moment, serà cremat de forma oportuna, perquè ha d'arribar el moment. Hi ha d'altres quaderns, amb viatges i despeses, hi ha les agendes passades que també són quaderns. Hi ha l'agenda actual, amb una promesa escrita que s'esborra, deixant un rastre microscòpic com de purpurina. Finalment, com sempre, hi ha la mar. Una mar que evoque molt els darrers dies, i no voldria, perquè no és aquesta la mar que jo esperava.  


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...