dimarts, 23 d’abril de 2013

Chica conoce a chico

-Malgrat la seua insistència m’hi vaig negar. No em podia presentar a aquell concurs de relats curts. Mai he tingut gràcia per escriure ficció, per inventar-me històries, personatges... Em va dir, “envia-hi ni que sigui un twitt, només cal que escriguis unes poques línies, menys de cent paraules”, però continuava sense veure-ho clar, no era capaç de trobar un relat prou interessant, de concebre una situació imaginativa. El full en blanc esdevenia tot un mur infranquejable. Vaig pensar de presentar-hi una ximpleria tipus “Chica conoce a chico”. Però no, no era capaç ni d’això. Finalment, vaig deixar-ho córrer. 


1 comentari:

Silvia ha dit...

La pràctica fa mestres!!
Podríem obrir un concurs de contes entre els amics!! Un al mes... què et sembla? i que els guanyadors els acabem editant en un llibre...
De cop m'ha semblat una idea fantàstica...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...