divendres, 18 de gener de 2013

Porga

Benvolguts tots, 
A les pròximes hores/dies faré una porga d'"amistats" al Facebook i Twitter. Si tu estàs entre els escollits o te trobes un unfollow es pot deure a una o diverses de les següents raons:

1) No sé qui ets.
2) No sé qui ets i a més les coses que publiques/piules no m'interessen.
3) Et vaig conèixer de festa i realment, tot i l'amistat espontània, no sé qui ets.
4) Actors/actrius i creadors/ores en general, m'encanta veure que treballeu, però m'he fartat de les vostres invitacions diàries o setmanals a tots i cadascun dels bolos en els que participeu.
5) Pares/mares que només publiqueu/piuleu fotos o altres històries relacionades amb les vostres criatures.
6) Solters/solteres que només publiqueu/piuleu fotos o altres històries relacionades amb les vostres mascotes, especialment amb els vostres gats babaus i moixos.
7) Et dediques sistemàticament a enviar invitacions per a qualsevol dels jocs online en els quals balafies bona part de la teua vida.
8) Ets especialment procliu a enviar missatges virals tipus "Hotmail será de pago", "Quién ha visto tu perfil en Facebook", "Se ha perdido este niño" o, fins i tot, "Alarga tu pene". Ah, em sap greu recordar-te que estes coses són totes mentida, especialment l'última.
9) Gent que manteniu converses privades a les vostres timelines: Existeixen els missatges, feu-los servir, per favor.
10) Si vau votar al PP en les últimes generals i a més teniu la barra de fer-ho públic.

No s'ho prengueu malament. Us vull, encara que no sàpiga qui sou.

2 comentaris:

Judith ha dit...

Jo deuria fer el mateix. Però no acabe d'atrevir-me.
Salutacions.

Manuel Pérez i Muñoz ha dit...

Doncs és molt reconfortant. T'anime a fer-ho. Per cert, et dec una botella de café-licor. A veure quan ens trobem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...