dimarts, 28 de juny de 2011

Cinc-Cents Anys

-Arribat el dia, em vas dir que t'agradaria viure cinc-cents anys per poder estar amb mi tot eixe temps. I jo, immòbil i ruboritzat, assitia a l'esgarrifós i terrible encongiment de les nostres vides, la condensació del temps que jo fins ara havia mantingut fora de casa, pensant com pensen els xiquets que les coses duren per sempre, que encara hi ha temps, que encara, que encara...

I no és una cosa d'avui per demà, ni de la setmana que ve; és tot allò que té a veure amb l'encongiment del cor, amb la sensació màxima de felicitat que de tant en tant s'estavella contra un eix cronològic, que a voltes té la mida d'una vesprada, altres d'un cap de setmana, i les altres voltes d'una llarga cadena de dècades, insuficients a totes llums. 

Arribat el dia em vas dir que t'agradaria viure cinc-cents anys, i de sobte la vida se'm va fer menuda, encara més menuda, i em faltava temps, i no trobava el moment de trencar les abraçades, ni d'aturar el compte dels batecs o l'acoblament en sincronia de les respiracions una nit qualsevol, en eixe instant d'inconscient plaer infantil. Alguna cosa que te a veure amb les petites besades darrere de les orelles, amb les mans trenades per pur instint, totes eixes coses que no haurien d'acabar mai... mai.

6 comentaris:

Clidice ha dit...

Passen els anys i potser només resta el trenar-se les mans, però quanta importància aquest gest!

Judith ha dit...

De vegades el gest més insignificant pot contindre tot un univers de senssacions i sentiments. Així com un segon pot durar tota una eternitat i una vida passar davant dels ulls en sols un moment.
Salutacions.

#M# ha dit...

De vegades, un simple gest dóna tant de sentit que acaba fent petit el nostre univers.

Allau ha dit...

Ostres m'has fet sentir l'acordió del temps! Xapó!

Skaði ha dit...

Però s'acaben...

Miraaaa el meu tiet Allau per acíiiii. Ves per on l'última volta que vos vaig vore eixia de casa d'un per a trobar-me en un bar amb l'altre.

#M# ha dit...

A veure doncs si la pròxima vegada que passes per Barcelona fem una trobada en condicions tots junts.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...