divendres, 29 d’octubre de 2010

Traslladar-se

-Amb les butxaques plenes d'agulles, fil blanc per sargir les esgarrades del que ja no serà mai més el meu matalaf, el meu mapa de records tintat amb suor i altres fluïts que ara, al moment de traspassar-lo, s'han d'esborrar amb sabó i fregall. També s'han de despenjar imatges, fer caixes amb objectes embolicats en papers de diari, i llibres, caixes de llibres, com pesen les caixes de llibres. I ja anar despullant l'espai, els mobles, trencar volums, retrobar el blanc de les parets i deixar que la llum del dia mossegue tots els racons.

Fer i desfer, instal·lar-se i després traslladar-se. I així successivament. Abandonar espais havent deixat un tros de vida, un tros d'essència.

2 comentaris:

Lady Daga ha dit...

Uff, sols de pensar-ho...

Judith ha dit...

Jo fa poc que he canviat de casa i crec que encara trobe a faltar algunes coses. La nova casa és més gran, millor i molt més cómoda, a més amés de ser una casa de poble com jo sempre havia desitjat, però els records de començar una nova vida amb la meua parella, el meu primer fill, els últims cigarrets, les primeres ilusions... sempre estaran lligats al pisset del carrer La Pau.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...