dijous, 22 d’abril de 2010

Trilogia Festera: El Dia l'Entrà

0.00 h. Porte una mentira a la mà. Quasi ni m'havia adonat. Li tenia ganes a les festes. Crec que han estat quatre anys sense baixar.

0.35 h. Una altra mentira. Em posen Pastor i no dic res. Demà em cague. Un bon alcoià sap que no es poden barrejar les dues marques de café-licor en una sola nit.

0.59 h. Uf, com estan les xiquetes alcoianes. La raça millora amb els anys.

1.11 h. Plou a la Plaça de Dins. Les previsions diuen que seran unes festes passades per aigua.

1.30 h. No sé com m'ho fet però he acabat a un pis rodejat d'estudiants universitaris provinents de la Costera. Mare meua quin accent més exagerat.

2.10 h. Torne a la Plaça de Dins. Ha deixat de ploure.

2.34 h. Tercera litrona de mentira.

2.54 h. Em trobe amb una coneguda. Pense: feia molts anys que ni recordava la seua cara, i crec que de jove fins i tot vaig arribar a masturbar-me pensant en ella... Envelleix malament, per cert. Com quasi tot els de la meua quinta. Jo no dec ser una excepció.

3.13 h. Li envie un missatge a la Comtessa: "Festes d'Alcoi? Frestes d'Alcoi? Fuster d'Alcohoy? Fustes d'Acàcia? Fonts d'Alcohol? Xe xica, mira no m'aclarisc". Em contestarà dos dies després dient-me: "Hahaha, cabrö quina envejaaa".

3.32 h. El meu amic Jorx se m'acosta molt seriós i em diu: "vaig més cego que una rata". L'angelet acaba d'entrar al tram de les 13 hores seguides de borratxera.

3.41 h. Paren la música a la Plaça de Dins i ho soluciona un dolçainer. Ell toca i nosaltres cantem: "No volem cap que no estiga borratxo,
no volem cap que no estiga bufat.
Volem, volem, volem, que estiguen tots borratxos,
volem, volem volem que estiguen tots bufats
".

4.00 h. Creuem el pont de Cervantes en direcció a la Marxa.

4.14 h. Al entrar al Hobbie sonen Los Planetas, Pesadilla en el parque de atracciones:
"Quiero que sepas que yo ya esperaba
a que esto ocurriera y que no pasa nada"
.

5.04 h. Una bala pot funcionar també com el pal que impedisca a un cocodril tancar la boca.

5.15 h. Jorx m'explica la seua faceta com a trencador de matrimonis.

5.25 h. Acabe de recordar que demà tinc una cadira comprada per veure l'entrada. Seria hora de marxar ja...

5.34 h. Veig el primer fester vestit. Se prepara la Diana. He quedat demà a les 11.

5.43 h. Puge les costeres que separen la marxa de ma casa mentre escolte l'últim disc de Benjamin Biolay. A la placeta Salesians em trobe amb uns alcodians que conec. Ens fem un herberet junts.

6.17 h. Entre al llit...

***

11.13 h. Isc de casa. Plou una altra volta.

11.18 h. Em trobe a un conegut. Diem a l'hora: Estic fet caldo.

11.46 h. El capità cristià, dels Contrabandistes, és molt barroer. Des dels pisos alts tiren poc confeti. Són les festes de la crisi.

12.00 h. - 15.00 h. Entrà cristiana + Ressaca.

15.30 h. - 16.47 h. Dinar de ressaca: paella.

17.17 h. -22.00 h. Entrà mora + Ressaca.

23.00 h. Sopar + mentireta. Reviscole.

23.25 h. Abans no acaba el dia ja m'he begut dues mentiretes més. Açò torna a començar.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...