dimecres, 17 de febrer de 2010

Una Mica de Febre

-Una inflamació moderada de gola, una becada reparadora. Em desperten uns lladrucs llunyans, em sembla que venen de la cuina. M'espanten perquè no tinc gos. O tal volta no són lladrucs sinó plors. De sobte unes paraules: "Ha sigut culpa meua, se m'ha mort un cadell. Tot culpa meua, per no haver-li fet un jaç prou calent, s'ha mort de fret". Se suposava que era la meua gossa que va morir fa anys però, quan em vaig fixar millor, es tractava d'una altra cosa: "Tu no ets cap gos ni molts menys la meua Pelusa", li vaig dir. "Tu ets una bajoca* torrada i servida en un plat!". Llavors els plors de la bajoca es van intensificar. Al dolor de la pèrdua del cadell havia d'afegir l'angoixa que li provocava saber-se una connexió neuronal perduda, un malson qualsevol.

[*bajoca: equivalent alcoià al pimentó, la prebrera o el pebrot. Veure comentaris]

2 comentaris:

Comtessa d´Angeville ha dit...

COM QUE PEBRERA??????????

MANEL PER SANT JORDI MATAMOROS, QUE ERES ALCOIÀ!!! BAJOOOOOOOOCA!!

Per cert, què hòsties li has fet al blog que no es llig una merda??? I altre per cert i per Sant Jordi, no em donen les vacances fins al 26, em quede sense plisplays un any més :(

#M# ha dit...

...mmmm, és que..... jo..... només...ho sent..només volia utilitzar una paraula que pogués arribar a entendre's a tot el domini lingüístic...peeeeerò si et poses així ara ho canvie, que al capdavall tens raó, per mi no és pebrera, ni pebrot ni hòsties, és bajoca!

Per altra banda, jo no li he fet res al blog, jo ho llig normal... Algú més troba problemes?

Merda per les vacances!! Colló, mira d'arreglar-ho posant-te malalta o agafant la baixa per maternitat... no sé, ja se t'acudirà alguna cosa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...