divendres, 15 de gener de 2010

Periodistes Explotats

-Ací el tenim: Jordi Basté es presentat com un tòtem radiofònic el dia que s'acosta a impartir-nos una lliçó magistral al màster. Aquest senyor és un dels artífex que han pujat l'emissora del comte de Godó fins als primers llocs d'audiència del rànquing de l'EGM, la qual cosa té molt de mèrit tenint present que RAC1 és una cadena que entra en un pis gran, té només deu anys de vida i la seua sang està nodrida bàsicament de becaris i d'un grapat irrisori de mil·leuristes de menys de trenta anys.

L'anàlisi fred de les circumstancies d'aquest lideratge entraria dins d'un altre tipus de post, de blog. Jo em limitaré a transcriure algunes de les frases que va pronunciar ahir, puntualitzant que no escolte el seu programa perquè fa tuf de crosta (s'entenga crosta en el sentit Joan Ferran). Ahí van les perles, òbviament, descontextualitzades: "És un miracle que siguem líders amb els mitjans dels que disposa l'emissora". "El meu equip treballa una mitjana superior a les dotze hores, són uns professionals magnífics". "Afortunadament entre els meus redactors només hi ha un noi que té un fill (...) excepte aquest, a la resta, pots fer d'ells el que vulguis, els pots enviar on sigui que no plantegen cap problema". "Té molt més mèrit el que fa el meu equip, que es passa la vida treballant a la redacció, que fa hores, hores i més hores, que no pas jo que arribada certa hora plego i els deixo allà treballant. Això ho poden fer perquè són joves, jo ja no ho podria fer". Això mateix.


4 comentaris:

SUPER FELÍ ha dit...

grandissim fill de puta , tots son iguals ostia...

a partir d ara no podre escoltar lo sense tenir aixo present...d altra banda era d esperar que fos aixi...

holler3 ha dit...

quin subnormal! i a més, aquestos dies, ha estat difamant bastant al voltant del tema dels immigrants a Vic. Ja es veu, que tot el temps que té quan plega d'hora, no l'aprofita en fer res de trellat...

Silvia ha dit...

Vaja, no es exactament el mateix que em vas explicar l'altre dia...llavors vaig pensar: pobre currante que s'alçe a les 4 del matí... i avuí penso...molt bé...què farà el dia que alguna de les seves redactores es quedi prenyada? Ai!! que se m'oblidava, com que tenen contracte d'obra i servei (la majoria) doncs se'ls pot fer fora i llestos!!!

Mireia Aguilar Pardo ha dit...

Bff...quin panorama...necessito que algu em recordi per que vaig decidir estudiar periodisme...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...