dissabte, 16 de maig de 2009

Les Enfants

-L’edat adulta comença el dia de et deixen d’entretenir el rotllos a les discoteques i comences a comptar les teues conquistes per cardades.

Les Enfants està ple de públic homònim, d’aquell que es beu qualsevol tipus de garrafó infecte, aquell que es desfà en sospirs, voler i no poder, la vergonya cria ronya. Donetes que aparten la mirada de l’amenaça depredadora, miren al cel invocant a Sant Príncep Blau, somriures perduts en la pista de ball, entre la pitjor i més comercial música pop. Odie Fito, el Canto del Loco, Dover, la mateixa música que punxaven fa deu anys quan m’anava trobant les mentides dins d’allò que ells senten per real. Angelets amb l’institut encara fresc, carn de besos en un pilar, ninetes dels ulls de famílies ben estructurades que no es toquen el parrús per por de gastar-lo. Procura entrar en català, és més cool, procura no eixir-te del to cortès, car no coneixen la irreverència, mai s’han menjat una polla als banys plens de pixum, segurament més de la meitat encara tenen el cul per estrenar, o pot ser m’equivoque.

Recorde una nit de fa ja uns quant anys, una xica, major que jo, o pot ser no, més viscuda en tot cas; em va convidar cap al tard a unes cerveses. La música era inballable, crec que es tractava del Western o de qualsevol garito per l’estil d’Alcoi. Passaven els minuts i jo anava presentant davants dels seus ulls famolencs el meu arsenal de gracietes adolescents i encants copiats de galà pel·liculer. Ella s’avorria per segons. Fins que, arribat el moment, vaig entrar de sobte en l’adultesa. Anem a ta casa? La resta de la nit i del dia següent ens el vam passar follant.


5 comentaris:

Comtessa d´Angeville ha dit...

Déu Meu el Western!!!!

No les tractes d'ingenues Manel que ara les mamelles els creixe molt prompte...

Parlar més d'aquell pis seria parlar de massa coses. Va ser molt bonico... fins que va deixar de ser-ho.

Joana la loca ha dit...

Has anat mai a la Plaça del Rei? Millor que qualsevol discoteca, res de tot aixó que tan bé descrius que passa a eixos forats, més difícil trobar companyia nocturna però sempre de millor qualitat.

#M# ha dit...

Comtessa, totalment d'acord. Xino-xano, l'única persona que m'ha arribat a acollonar a mi al llit era una petita satanassa de 19 anys que precisament vaig conèixer un dia als Enfants. Les surten les mamelles abans que les dents, però em reconeixeràs també que l'experiència és un grau.

Joana, si que he anat més d'un cop a la Plaça del Rei, de fet sóc amic de Tòfol i de Joaquim i de gent que va com si fora una malaltia. Fins i tot i ha un grup al facebook. Personalment, com a mercat de la carn, m'agrada més EL SIDECAR, ací si que se'm pot anomenar addicte.

Comtessa d´Angeville ha dit...

Justament eixa frase va fer que me donara conter, quan encara era massa joveneta, de que m'havien crescut dos coses al pit que no deixaven indiferents. Un any per festes de Benimarfull, amb mon pare un poc borratxo (i sort, que gràcies a això no es va enterar que si no acaben a hòsties), un amic seu soltà en vorem, feia tres anys que no venien de visita, VOS CREIXEN ANTES LES TETES QUE LES DENTS. Llàstima que ara m'haja crescut el cul també.

I sí, beneida experiència!! Clar que hi ha homes que te'ls pilles als quaranta amb més de vint anys de follar a les esquenes i penses cóm els deuen d'haver desaprofitat, i de quan en quan et pilles algun jove i veus les estrelles. No sóc massa partidària dels jovenets, i no parle únicament dels més joves que jo sinó directament dels menors de trenta anys (es poden fer excepcions amb els que s'apropen), reconeguda és la meua debilitat pels uelos, però l'any passat vaig fer de mestra amb algú més xicotet que jo per primera volta en la meua vida i què bé va estar! Molt millor el fill que el pare!

Carmela ha dit...

i que quedi clar i per escrit, no tornem mai més

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...