dijous, 16 d’abril de 2009

L’Oblit Verinós

-Conta la llegenda que Sant Joan Evangelista va beure d’una copa enverinada per demostrar la seua fe. Des d'aleshores se'l representa sostenint un calze del qual surt una serp. Eixa i no altra va ser la imatge escollida pel Greco per representar-lo, a més dels característics trets imberbes i juvenils del deixeble més "amat" de Crist.

Dijous/Divendres Sant es van fer unes fotos que retracten moments que jo no recordava. Esta vesprada la Comtessa m'he les ha enviades via mail. Al contemplar aquelles imatges s'ha produït en mi una sensació d'estranyament total. Efectivament, sóc jo el que apareix en aquelles instantànies però per molt que ho intente no recorde la major part dels moments captats. Faig cara d'estar passant-m'ho de categoria, i fins i tot ara puc presumir que a pesar dels litres d'alcohol, el meu estat no era del tot lamentable. Malgrat que no ho puc recordar, eixos moments van existir, van passar. La meua vida viscuda a través d'unes fotos; la meua vida com una representació, com una icona.

Que passaria si al dormir s'esborrara tot allò d'interessant que ens va ocórrer el dia anterior? Solució: No dormir, empalmar i anar a lladrar-li al trenc d'alba. Algun dia deixarem de ser joves, algun dia se'ns acabarà la fe en tot allò de fantàstic que ens ocorre cada nit.

El matí va començar amb un torti-longui cuinat al primer bar obert que vam trobar a Alcoi.


1 comentari:

Comtessa d´Angeville ha dit...

"...Me n'he hagut d'anar
a la cuina, a beure, i m'he oblidat del tot..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...