dimarts, 10 de març de 2009

El Ginecòleg i el Papiloma

-Amb la boca plena de llagues i la berrugueta dels collons (literal) cremada per un ginecòleg, amague davall les hores alguns somnis trobats expressament una vesprada de març. No totes les malalties que agafe tenen el seu origen al Raval. N'hi ha d'altres que no tenen res a veure, tot i que no ho semble.

Ara t'he de fer un test, em diu el metge amb posat seriós. Sexe vaginal? Sempre que puc. Amb homes? No (tot i que no es descartable). Penetració anal? La meua favorita. Boca-anus? Amb paciència i saliva, l'elefant penetrà la formiga. Has anat mai amb prostitutes? No a follar, les putes són més interessants a la cafeteria que al llit. Amb quantes persones has mantingut relacions l'últim any? Uf, aquesta sí que és complicada. Tens possibilitats de posar-te en contacte amb elles? Més o menys.

Seria difícil seguir el fil que m'ha portat fins a esta situació. Resumint molt: hi ha un metge que té la teoria que una de les meues marques de naixement, que tinc o tenia la seua base al costat mateix de la bossa escrotal, transmet el papiloma, tot i que jo no l'he desenvolupat ni transmès mai. Ah, també hi ha una faringitis-amigdalitis que m'ha mantingut setanta-huit hores al llit aquest cap de setmana. De propina m'ha quedat una boca nafrada. I amb això crec que es tanca el cercle. Odie els metges.


4 comentaris:

Comtessa d´Angeville ha dit...

"- Poeta García Madero, le cuelga el aparato.
- ¿Qué?
- Ji ji ji.
- El pene... lo llevas colgando."

(açò ho podia posar perquè és de les primeres pàgines, que no t'estic destripant el llibre, de quan a García Madero li fan el primer guagüis de la seua vida)

Que estiga vosté bé!!! I no es queixe que no és pa tant, pitjor és ser dona, mosatros sí que sabem de ginecòlegs!

Carmela ha dit...

menys drames i més dutxes

petons

#M# ha dit...

Carmela, ignorante!

Carmela ha dit...

Ta gueule

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...