dijous, 6 de novembre de 2008

Vaig a ser tio!

Cap a les 20.15 hores rep una telefonada:

-Hola tito-diu el meu germà.
Al començament no ho vaig agafar però de seguida les idees es van associar. Tots ho esperàvem, ja els tocava. Automàticament vaig trucar a Paola per donar-li la bona nova:

-¡¡¡¡Paola, voy a ser tío!!!!!

-¿Cómo?-em contesta

-!Qué voy a ser tío!

-¿Que va a hacer frío?

-¡No!, ¡qué voy a ser tío!

-¿Que vas a hacer un trío?

-Hòstia Paola que sorda estás. ¡No!, qué voy a ser tío!

-Enorabuena-diu finalment.

7 comentaris:

Mireia ha dit...

Felicitats! Pel pis i sobretot pel nebot! Fins aviat!

Carmela ha dit...

Felicitats!

Celeste ha dit...

Cuántas buenas nuevas xa una sola semana! Como ya te dije, podremos compartir nuestras experiencias de tiazgo....Enhorabuena, "colega"! Y tb x tu palomar :-)

#M# ha dit...

Gràcies penya!

Us mantindré informades en tot moment de les evolucions en aquest acabat d'estrenar projecte de nebot/da.

Sus ha dit...

Felicitats! Moltes! :)

Ana ha dit...

Enhorabuena por tu "semana grande"!

#M# ha dit...

Y tan grande. Ya lo creo.

El divendres vaig fer una bonoloto per veure si completava la ratxa de sort però només vaig encertar dos números. Bo, continuarem de pobres.

Gràcies a tots per les vostres felicitacions.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...