dissabte, 20 de setembre de 2008

Dissabte Gris

-Trenc d'alba. Ella dormia profundament, havia arribat molt borratxa a ma casa i el seu cos nu feia pudor d'alcohol i fum de tabac. Al desllunat els coloms parrupejaven amb força davall d'un cel gris que començava a clarejar. Va passar una bona estona fins que vaig aconseguir recuperar la son.

Ens hem alçat ben passat el migdia. Com que tinc la nevera buida hem sortit a dinar fora. Plovisquejava i als carrers de Gràcia no hi havia ningú. Més tard, he anat a tallar-me els cabells. En tornar a casa m'he mirat a l'espill: cap rapat i el color d'estiu que comença a perdre's. M'he tornat a ficar al llit a les cinc de la tarda i no he sortit fins que he acabat aquella novel·la que tenia arraconada per falta de temps. Dos correus electrònics que havia rebut m'han aclaparat una mica.

Ara em posaré música alegre, m'afaitaré i sortiré. Esta nit hi ha una gran festa. Acomiadem Celeste. Tornaré molt borratxo, més que probable, a trenc d'alba.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...