dilluns, 12 de novembre de 2007

Carta de la Sort

-Benvolguts xiquets i xiquetes:

Sembla que estic de sort. Amb l’alegria encara al cos per haver trobat el café-licor a Barcelona, la providència m’ha tornat ser propicia i el destí em torna a somriure. Aquest cop la benastrugança (nova paraula que m’acabe de trobar al diccionari, mola eh?) ha sigut majúscula i he sigut l’agraciat d’un sorteig! Sí, com ho llegiu. M’ha tocat una fantàstica PLANXA ELÈCTRICA a un sorteig del supermercat Keisy d’ací a la cantonada.

Estic súper content! La planxa no penseu que és per la roba, no; és molt millor: és una planxa per cuinar d’aquestes que traus a un sopar i cuines a la mateixa taula, i fas unes verdures torrades amb xulles que quedes com un xef, i a continuació les noies cauen en rodó als peus del cuiner.

Demà aniré a arreplegar-la i l’estrenaré per celebrar la victòria del Alcoyano. Sí, no ho oblideu. Hui, 13 de novembre de 2007, a les 21 hores al camp del Collao d’Alcoi es juga el partit del Mil·leni: Alcoyano-Barça. Tot preparat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...